Ik gebruik Photoshop CC2016 (Creative Cloud) en wil graag mijn naam in de afbeeldingen. Ik kan dat bij iedere foto via Tekst doen, maar vraag mij af of het mogelijk is dit bij het downloaden van de camera er direct in te zetten. Bijv. net als copyright et


hi, ik wil mijn naam vast in mijn afbeeldingen zetten net als bijv metagegevens.

dus direct met het downloaden vanaf de camera (doe het nu per foto met de hand).

is dit mogelijk en zo ja hoe kan ik dat doen.

graag uw hulp.

bij voorbaat dank

vriendelijke groet

paula

one way paula, download bridge cc 2015.

 

there open metadata panel (window menu > metadata) , enter information selected photos.

 

you can create metadata template hold information wish enter , "add" it.

 

i can show if want know.

 

gene

 

screen shot 2016-08-14 @ 7.53.51 pm.png



More discussions in Photoshop for Beginners


adobe

Comments

Popular posts from this blog

Illustrator CS6 Ocurrío un error E/S en el archivo.

Why is os_ViewContainer running?

Animate - problem with duplicating scripts after loop