Problem z aktywacją i zmianą konta


witam,

 

mam następujący problem, założyłem konto adobe połączone z moją pocztą na gmail. przy próbie aktywacji okazało się, że nie pamiętam hasła poczty mimo prób wysiłku nie jestem w stanie odzyskac poczty:) postanowiłem, więc założyc nowe konto połączone z inną pocztą, problemem jest to, że nie mogę zalogowac się w adobe cc na nowe konto ponieważ wciąż prosi o aktywację starego nie można tego pominąc. próbowałem odinstalowywac adobe cc oraz instalowac na nowo jednak po zaistalowaniu wciąż prosi o aktywację ze starej poczty. czy jedyne co mogę zrobic format pc? czy mogę usunąc jakieś pliki adobe na pc aby nie rozpoznawał tego konta?

 

pozdrawiam,

contact support - link below click still need help? option in blue area @ bottom , choose chat or phone option...

make sure logged in adobe site, have cookies enabled, clear cookie cache.  if fails connect try using different browser.

 

creative cloud support (all creative cloud customer service issues)

http://helpx.adobe.com/x-productkb/global/service-ccm.html ( http://adobe.ly/19llvmn )



More discussions in Adobe Creative Cloud


adobe

Comments

Popular posts from this blog

Illustrator CS6 Ocurrío un error E/S en el archivo.

Why is os_ViewContainer running?

Animate - problem with duplicating scripts after loop