Adobe photoshop elements 9


jag har både version 9 och 12 men gillar 9 bäst. men nu när jag försöker starta 9:an för jag bara upp ett avtal som jag ska godkänna och sedan loopar den  den texten och hur jag än godkänner kommer jag inte in programmet. vad är det som sker? hur kommer jag förbi?

evar30336495 wrote:

 

i have both versions 9 , 12, 9 best. when try start 9th grade agreement approve , loops on text , how agree not enter program. happening? how pass?


do errors when launch pse9?  looks may need re-install pse9 files corrupted.  installed long time ago , may have installed many updates since then.



More discussions in Photoshop Elements


adobe

Comments

Popular posts from this blog

Illustrator CS6 Ocurrío un error E/S en el archivo.

Why is os_ViewContainer running?

Animate - problem with duplicating scripts after loop